دست نوشته های حمید اروانی

نگاهی دوباره به چگونگی خلقت
دست نوشته های حمید اروانی

نگاهی دوباره به چگونگی خلقت

۰۹ارديبهشت

موتور مغناطیسی

جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۱۴ ب.ظ

نفت و گاز بسیار گران بها هستند

باید مورد محافظت قرار گیرند

لطفا به ادامه مطلب بروید و خودتان قضاوت کنید

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من در 1386 شمسی یه اختراع را به ثبت رساندم موضوع یه موتور مغناطیسی بود. این موتور مغناطیسی کاربردش فقط برای ماشین نبوده است. بلکه برای هر موتوری که با سیلندر و پیستون کار میکند کارایی دارد. در اون سال اصلا حرفی از موتور مغناطیسی وجود نداشت یا حداقل من نشنیده بودم.

ولی اکنون انواع موتور مغناطیسی ساخته شده است. من نمیدانم چرا دانشمندان محققان مهندسان و افراد دوستدار محیط زیست هنوز نتوانسته اند طرح مرا اجرایی کنند.

در زیر عکس ثبت اختراعم را منتشر میکنم و تاییدیه که بعدا دریافت کردم را هم میگذارم.

ضمنا از تمام نوشته هایم هم عکسی گرفته ام و منتشر میکنم تا همه در جریان کار قرار گیرند.

فقط از خوانندگان خواهش میکنم که بصورت خود جوش اقدام به ساخت نمونه یا موتور نکنند زیرا متحمل خرج زیاد خواهند شد و احتمال شکست بسیار بالاست.

برای اجرای این طرح ما حداقل به سه نوع مهندس احتیاج داریم:

1. مهندسانی که در باره مغناطیس و طرز کار آن وارد هستند

2. مهندس مکانیک زیرا داریم یه موتور میسازیم

3. مهندس کامپیوتر و الکترونیک زیرا کامپیوتر دستگاه باید دستور قطع و وصل آهن ربا را به درستی انجام دهد.

بخش زیادی از سوختی مثل بنزین در موتور به هدر میرود و به انرژی گرمایی تبدیل میشود.

ما قادر هستیم آن مقدار کم انرژی که موتور را به راه می اندازد را با انرژی مغناطیسی ایجاد کنیم. به نظر من فقط بعد از مدتی شار مغناطیسی دستگاه افت میکند که آن هم با یک القاء الکتریکی مثل روز اول خواهد شد.

در زیر عکسها و نوشته های اختراع را منتشر میکنم. عکسها با دوربین موبایل گرفته شده است اگر دیدید کیفیت عکس پایین است روی عکس کلیک کنید و عکس واضح را دریافت کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجازه دهید نظر خودم را راجع به این کار توضیح دهم . انرژی فسیلی مانند نفت و گاز در دنیا محدود است ما نباید این انرژی را خرج اتومبیل های خود کنیم این بزرگترین اسراف است. نسلهای آینده هم حق دارند از این انرژی استفاده کنند فقط تجسم کنید نفت و گاز پایان یابد مردم انزمان چگونه خواهند توانست که یک غذای گرم درست کنند؟ آیا باید بروند به درختان حمله کنند و چوب برای تهیه آتش فراهم اورند؟

وسیله گرم کردن خودشان در فصل سرما هم یک دردسر دیگر آنها خواهد بود. شاید بگویید با برق همه اینها قابل حل است ولی بوجود امدن انرژی از برق هم خود داستانی طولانی دارد.

تجسم کنید نفت تمام شود این همه صنایعی که محتاج نفت هستند را چیکار خواهید کرد؟

من وقتی میبینم در خیابانها ترافیک سنگین بوجود آمده است و ماشین ها هم روشن هستند بسیار از لحاظ روحی اذیت میشوم. تمام اینها اسراف میباشد که ما داریم به راحتی انجام میدهیم و حتی خودمان هم ضررش را میبینیم

مثل الودگی هوا و غیره ...

با تشکر از اینکه مطالب را تا آخر خواندید

 

حمید اروانی

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۹
Hamid Arvani

نظرات  (۱)

میتوانید آزادانه نظر خود را بگویید

با تشکر

حمید اروانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی